Branding van uw bedrijf

Bedrijven vandaag

Branding Eindhoven

Ondernemers moeten strategieën bedenken die enthousiasme opwekken bij het publiek. Het hoeft geen dure campagne te zijn, tenzij het bedrijf erg beroemd of bekend is bij veel mensen. Bedrijven die al bekend zijn moeten ook een aantal van hun klanten enthousiasmeren. Marketeers moeten verschillende media voor branding gebruiken en de klanten laten weten met wat voor soort bedrijf zij te maken hebben. Het belang van branding gaat verder dan reclame en marketing, het gaat verder dan entertainment en vermaak voor de klanten; het gaat erom hen een identiteit te geven, die persoonlijke band te creëren.

Branding Tactieken

Er zijn twee hoofdtechnieken voor branding die een bedrijf kan gebruiken.

  • Direct Marketing
  • Indirecte marketing

Direct Marketing

Dit is de sector van de direct marketing, waarbij één marketingafdeling of -afdeling erop uitgaat om het produkt of de dienst te promoten.

In een bedrijf als Microsoft bijvoorbeeld, is CEO Steve Ballmer een zeer beroemd man en in de Verenigde Staten is het promoten van je product extreem duur. Wat verkoopt Microsoft? Dat kunnen ze niet zeggen, omdat hun definitie van het woord Microsoft zo bijzonder is, dat het de helft van de technologie in de wereld omvat. Ze kunnen het niet precies zeggen, omdat hun focus niet op technologie ligt, maar ervoor zorgen dat producten beschermd worden. Maar het punt is, mensen weten van Microsoft, omdat ze Microsoft emails sturen. Ze weten wat een Microsoft-product gaat worden en er is een bericht dat aan de CEO wordt bezorgd en dat het samenvat.

Omdat het niet veel kost en het echt effectief kan zijn.

Indirecte marketing

Dit is artikelmarketing met een verschil. Natuurlijk, het is niet zo effectief als adverteren. Het kost minder geld en het is meer dan half zo effectief. Artikel Marketing is een zeer indrukwekkende manier om uw bedrijf te promoten.

Natuurlijk wordt hier het beeld opgehangen dat het artikel is geschreven door een werknemer van het bedrijf, maar het is heel zinvol.

Met artikel marketing vertrouwen mensen erop dat wat er in het artikel staat echt is. Dit is ook een laag risico. Mensen vragen om informatie over producten die ze overwegen te kopen na het lezen van een artikel of een artikel waarin ze geïnteresseerd zijn. Door hen te laten weten wat u verkoopt, helpt u hen beslissen VOORDAT U GELD AAN DEZE PRODUCTEN SPENDT.

Artikelen schrijven is toch een manier om buiten uw bedrijf en op het web te staan en als pleitbezorger voor uw bedrijf op te treden, nietwaar?

Ja, de links terug naar uw website kunnen een verschil maken (we hebben het over ankertekst) en hoe meer lezers uw artikel lezen, hoe meer zaken u zult krijgen. De reden waarom mensen zich zorgen maken is omdat ze iets gelezen hebben, tegen de tijd dat ze de kans kregen om het te lezen, wilden ze meer details weten of iets over het onderwerp. Je kunt niet verwachten dat ze een heel artikel lezen en alleen het artikel zo waarderen dat ze bij jouw bedrijf zullen kopen. Wat je wel kunt doen is ze naar de site van het bedrijf sturen als ze je artikel hebben gelezen en iets hebben gekocht, zodra je hebt voorzien in de behoefte die ze willen.

Het is beslist veel effectiever om te worden gezien als een autoriteit in uw bedrijfstak, in plaats van uw bedrijf.

Dat is zeer effectieve marketing.

Het promoten van uw bedrijf vis-a-vis promotie van uw product is een beter idee dan promotionele handel.

Do It Yourself- dit is een briljante manier om een kijkje te geven in uw producten en waar u voor staat. Wanneer iedereen denkt dat je niet slim kunt zijn, zal het zelf proberen eigenlijk heel veel goed doen. Het maakt je meer echt en dus meer benaderbaar. Het laat de cruciale punten zien zoals voordelen, de geschiedenis van het product en wat het kan doen. Het laat de voor- en nadelen van het product zien en de voordelen van het product van je concurrent en waarom jouw product honderden punten beter is.

Bijvoorbeeld, dat je de top producer bent van Eminem’s liedje en je verkoop is rampzalig, de ongewone persoon zou kunnen denken dat dit echt de volgende omstandigheden zijn en een artikel schrijven waarin hij ze vergelijkt. Hij zal zelfs naar hun huis gaan en een recensie schrijven en de titel van het artikel zou iets kunnen zijn als, “The Cars Are Way Handle Better (than the groove singer’s)”.

Hiermee worden verschillende doelen bereikt.

Het geeft je gratis publiciteit

Met de grote merken die tegenwoordig in het nieuws zijn, zouden sterren en acteurs 40 – 50 jaar ervaring hebben op televisie of in films en hoogstwaarschijnlijk op het web gaan om iets te schrijven. Bijvoorbeeld, George Clooney geprobeerd om een artikel over de GOT IT te schrijven. Het toonaangevende bedrijf had hem echter een persoonlijke aanmoedigingsmail gestuurd om zelf een artikel te schrijven, I Did it Per Olivier Veep Banner: ” top no None try to when we thought about it for a week, and they turned it was all done again today.

Lees meer:
Content creatie
Website laten maken Eindhoven

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *